About حذف نیم فاصله در word

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
بازتاب: یک روش جدید برای تایپ نیم فاصله در ورد – وبلاگ ترجمیک پروین گفت: ۱۳۹۸-۰۷-۲۲ در ۱۲:۲۷ عالی بود ممنون از زحمتتون

به طور کلی، این کلید میانبر علاوه بر جداسازی دو بخش مورد نظر، فضایی را به طور فزاینده ای کوتاهتر از فضای کامل ایجاد می کند که خوانایی متن را بهبود می بخشد.

قاسم گفت: ۱۴۰۰-۰۶-۰۸ در ۲۱:۵۴ روش اولی ممکن است بعضی مشکلات ایجاد کند.

توجه داشته باشید که نام های ماکرو ممکن است به صورت زیر نمایش داده شوند:

فرض کنید می خواهید کلمات جمعی که با فاصله معمولی نوشته شده اند را با نیم فاصله بنویسید؛ برای مثال ( کتاب ها، درخت ها، میز ها) همانطور که مشاهده می کنید بین این کلمات به جای نیم فاصله از فاصله استفاده شده است.

اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص نیم فاصله در ورد داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید با سایت ویراست‌لایو به‌صورت آنلاین نیم فاصله ها را اصلاح کنید، البته کیفیت آن را ما بررسی نکرده‌اید.

همچنین زمان تایپ سریع، تایپ کردن نیم فاصله و فکر کردن به این موضوع می‌تواند سرعت تایپتان را کم کند؛ پیشنهاد ما اصلاح نیم فاصله ها (در صورت نیاز) بعد از اتمام تایپ است.

من همین الان از دو روش امتحان کردم و تفاوتی نمیکنه هر دو روش درج نیم فاصله ورد کلمه های به هم چسبیده رو یک کلمه حساب میکنه

این کاراکتر برای کلمات طولانی انگلیسی استفاده میشه و در نیم فاصله در ورد صورتی که برای کلمات فارسی استفاده بشه چون کاراکترهای فارسی این کاراکتر رو نداره ظاهرا نیم فاصله ایجاد می شه.

البته نیازی به نگرانی نیست چون هنوز هم می‌شود از کلیدهای میانبر دیگر برای ایجاد نیم فاصله در نیم فاصله در ورد ورد استفاده کرد.

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید برنامه اصلاح نیم فاصله در word

وبلاگ ترجمیک رضا گفت: ۱۴۰۲-۰۸-۰۱ در ۰۲:۳۹ ممنون از راهنماییتون

بازتاب: ۵ نکته مهم ویرایشی در نگارش مقاله یا پایان‌نامه

Report this wiki page